Medispirant żel do stóp i dłoni - recenzja

  
Odkąd pamiętam, miałam problem z nadmiernym poceniem się dłoni,  Z racji tego, że zbliżał się mój ślub,  ( nie miałam ochoty podawać gościom wilgotnej dłoni, dla nich zapewne też nie byłoby to przyjemne), a stres  potęguje nadmierne pocenie, postanowiłam wypróbować Medispirant- żel do stóp i dłoni.







Opis producenta:
Medispirant do stóp i dłoni to bezbarwny i bezzapachowy profesjonalny antyperspirant w żelu. Dzięki zawartości składników o działaniu antybakteryjnym, Medispirant żel zapewnia skuteczną i długotrwałą ochronę przed poceniem stóp i dłoni oraz pomaga niwelować przykry zapach. Dzięki obecnej w składzie allantoinie żel ma działanie łagodzące oraz nie wywołuje podrażnień. 

Skład:
aqua, aluminium chlorhydrate, glycerin, aluminium lactate, methylpropanediol, hydroxyethylcellulose, phenoxyethanol, ethylhexylglycerin, citric acid, allantoin.








 Żel zaczęłam używać ok 2-3 tyg przed ślubem, tak jak zaleca producent: najpierw przez 5 dni codziennie, a następnie 1-2 w tygodniu. Żel na ręce nakładałam na noc, dosyć obficie. Żel nie ma wyczuwalnego zapachu i wchłania się bardzo powoli. Ku mojemu zaskoczeniu Medispirant skutecznie ograniczył pocenie się dłoni, lecz jednocześnie bardzo je wysuszył.






  Reasumując Medispirant działa, jednak wysusza skórę, więc nie polecam stosować go na dłuższą metę, lecz tylko przed ważniejszymi wydarzeniami.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz