Odżywka do rzęs Long 4 lashes - efekty



Która z nas nie chciałaby mieć rzęsy jak firanki, długie do nieba? Na rynku dostępne jest wiele tańszych i droższych odżywek do rzęs. Mój wybór padł na odżywkę Long 4 Lashes by Ocenic.
Produkt jest łatwo dostępny. Można go dostać m.in. w  Rossmanie, Hebe czy Superpharm za ok 80zł, ale warto polować na promocję, które na ten produkt są dosyć często. 

Odżywka budzi wiele kontrowersji ze względu na jeden ze składników - bimatoprost, który stosowany jest w lekach na jaskrę. Ale to właśnie ten składnik powoduje wzrost rzęs. Odżywkę stosowałam codziennie na noc przez 3 miesiące. Wzdłuż górnej linii rzęs nakładałam niewielką ilość, tak aby nic nie spłynęło mi do oka. Produkt nie wywoła u mnie żadnych podrażnień. Jeśli chodzi o efekty to rzęsy ładnie się zagęściły, wydłużyła oraz urosły nowe, szczególne widać to w kącikach oczu.

Przed:

 Po 3 miesiącach:


Przed:

 

Po 3 miesiącach:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz